KIND WORDS

Ruby & Luke

Big Day 當日, Photographer & Videographer 想盡辦法確保我地點樣影相會有最佳效果.

到婚宴期間既團體照佢地真係花盡心機幫我地影相。連在休息時間都幫我地影同親友交談時既相.

我相信影出來既相同Video一定會好好。我同老婆都超級期待!

Jack & Emily

成個過程都好愉快❤

收到相既時候,影出黎都好滿意😂

因為張張相都太好,都唔知揀邊D做精修,哈哈

Owen and Fong

影完相喺相機初步睇都已經覺得好靚!!! 期待完成品 😄

Sophia and Benjamin

無論有咩問題都樂意解答,各樣安排都盡量幫忙,而且回覆都好快,好安心。

影相個時俾好guidelines,會讚下俾信心我哋😂

好期待成品,有信心係會好靚嘅❤️haha

Charlotte & Alan

佢哋嘅婚禮策劃團隊係真係好專業同靈活

佢哋喺婚禮當日即興應變

令整個婚禮過程更加順利同成功!

Apple & Ken

呢間婚禮公司嘅安排真係周到又細心
佢哋令我哋嘅婚禮變得好順利同無壓力
真係好感謝佢哋嘅幫忙!

Olivia & Ethan

細心解答問題,盡量提供協助,而且回覆都好快👍🏻

成長片段及早拍晚播都好正,所有賓客都讚不絕口🎉

Isabella & Owen

細心解答問題,盡量提供協助,而且回覆都好快👍🏻

成長片段及早拍晚播都好正,所有賓客都讚不絕口🎉

價格係真係好合理,佢哋提供嘅服務質素卻係一流嘅,絕對係物超所值!

Grace & Ming

我諗每一個大日子 好多野都好多變數 路線順唔順暢 時間跟唔跟schedule 外影既環境 場地既配置 你會好需要一班唔會黑你面 唔會嫌你煩 仲會好樂意幫你 係幫你!唔係陪你!解決問題既人

Zoe & Chun

我同老公好幸運揀咗呢間婚禮公司,佢哋嘅團隊真係好專業,完全明白我哋嘅需求同要求,婚禮成果超越我哋嘅期望!

Ella & Andrew

辛苦晒各位攝影師🙏🏼非常專業,亦都好貼心好helpful好識搞氣氛👍🏼👍🏼

Natalie & Fai

感謝呢間婚禮公司嘅協助,佢哋幫我哋處理咗好多細節同瑣碎嘅事情,令我哋可以專心享受大日子!

Ella & Lucas

成個過程好開心,原本對影相有驚恐症嘅新郎都覺得過程輕鬆愉快,眨下眼一日就過去喇,甚至覺得有賓至如歸嘅感覺🤣

影完第二日即刻收到兩張相預覽,影得好夢幻好靚,多謝你哋😚揀咗你哋做Prewedding團隊真係明智嘅選擇!

Big Day再見❤️🧡💛💚💙💜

Mia & Jason

好清楚每個地方有邊幾個位有靚景,一去到就不停影,完全冇浪費任何時間~呢間婚禮公司嘅服務係一流嘅!

Chloe & Samuel

好清楚每個地方有邊幾個位有靚景,一去到就不停影,完全冇浪費任何時間~未婚夫都樂在其中,大讚zac專業👍🏻期待見到成果❤️

Isabella & Ken

呢間婚禮公司嘅服務係一流嘅!我哋好滿意佢哋嘅工作!”

Emily & Daniel

好多謝你地瞓晒身餵晒蚊咁幫我地校靚個角度影相,又準備左個咁靚既花球借我地影相,深深明白到做攝影師除咗攝影技巧好重要外,體能都好重要!已經好期待影出嚟嘅效果,我地big day再見😎

Shopping Cart
en_USEnglish
Scroll to Top